Páxinas

xoves, 26 de febreiro de 2015

Semáforos

O outro día entrei mirar as rebaixas na tenda de teas e xusto ó entrar había dúas teas de camiseta infantiles xuntiñas. Logo só atopei outro punto negro liso de camiseta, e tamén o collín porque sempre boto en falta os lisos para combinar.

Coas teas fixen camisolas para o B, e estou pensando se convertir unha das teas nun pixama, pero para casa non necesitamos de momento, así que sería para ter cando imos a casa dos avós... voulle dar un pouco de tempo mentres o penso.

semáforos
semáforos 

Gustaríame ter tido un vermello, verde ou amarelo para non usar sempre este azul ou negro para os puños, pero aínda segue a quedarme e xa vos digo que nunca teño lisos para combinar. Algún día coas teas que me quedan nas mans terei que facer unha compra de lisos nalgunha tenda online, porque se sigo agardando que aparezan na tenda física non os vou ter nunca.

Fixen a flashback tee de sempre, porque me gusta e porque teño o patrón cortado. Das outras veces sempre lle deixaba marxe dde costura ó cortar ó patrón, pero logo e pensar nun comentario que me fixo naii de que a ela si lle cadraban as mangas no patrón iluminóuseme a bombilla: a que vai ser que como é americano, o patrón vén cos marxes incluídas?

E debía ser porque a camiseta quédalle máis como se supón que lle ten que quedar... peeeeero a min paréceme xusta.

Non sei se as que cosedes vos pasa isto. Eu creo que a roupa que se cose debe quedar algo grande, polo tempo que leva facela e o rápido que medran os pequenos, facer roupa xusta que lles dure unha ou media temporada (que é ó que estamos afeitos coa roupa que mercamos) sempre me parece que é un malgasto. Pero logo pode ser que a roupa acabe chea de manchas ou buratos antes da temporada seguinte, ou que non queiran poñela porque lles queda grande... así que igual estou errada e non compensa.

As que cosedes para os pequenos cosedes grande ou xusto?

Facer as fotos saltando na cama igual non foi a mellor idea para amosar a camisola, pero fixemos moitas fotos chulas e pasámolo ben :)

semáforos

2 comentarios:

  1. ai que bonito este menino!!!! entao é isso, o flashback sin já tem margem de costura e o molde é justo, para meninos mas estreitinhos! E sobre costurar grande ou certo, eu sempre subo um tamanho e sempre sempre me arrependo, porque até que creçam a roupa já manchou ou rasgou. Ano passado eu fiz varios bodies para o menor e estao feios feios! As calças do maior cada temporada anda com os joelhos furados...Talvez dependa de cada casa, na minha, já te digo, demoram muito para crecer e vale mais a pena eu nao costurar muito grande.

    ResponderEliminar
    Respostas
    1. Así a todo sobroume nas mangas igualmente, naii.
      E sobre o outro, igual a diferencia está nos tecidos, para facer uns vaqueiros, que son máis resistentes e unha costura a priori máis laboriosa, igual compensa facelos grandes, e para estes tecidos de punto non porque se deterioran antes.

      Eliminar

E ti que dis?