Páxinas

martes, 17 de marzo de 2015

Flores para Eleni

Levo anos seguindo a Rachel de Stitched in color e hai un par de semanas tivo á súa terceira filla, Eleni, que naceu con parálise cerebral. Houbo un par de iniciativas de amigas virtuais, organizouse unha subasta en instragram para recadar cartos (aínda hai alguén que non sabe a sorte que temos de ter unha sanidade pública? Non deberían roubárnola :( ) e unha petición de flores de hexágonos para facerlle unha mantiña de florespor parte de Jodi de Tales of cloth.

Esta foi a miña primeira vez de paper piecing e a miña pequena contribución. Internet terá cousas malas, pero outras moitas boas, como darlle un chisquiño de apoio a unha persoa á que non coñeces.

Flores para Eleni
Flores para Eleni
Flores para Eleni

Agora teño que facer tres flores máis a petición das nenas "para poñer na porta cando é primavera", téñoas xunto ó sofá para facer polas noites mentres me sento un ratiño co Moucho ver algunha serie. O malo é que sempre van xurdindo cousas novas que facer, e onte a esas horas xa estiven destroxzando un pantalón que me deron a fin de semana... sempre ahai máis ideas ca tempo.

Flores para Eleni
Flores para Eleni


Ningún comentario:

Publicar un comentario

E ti que dis?