Páxinas

luns, 26 de maio de 2014

O cebolallo

Estábame lembrando dun rapaz... creo que podo falar del aquí porque non o coñecín en persoa nin sei como se chama, foi Carolina a que me falara del, e sei que fora compañeiro de piso dalguén,... pero tanto ten, case mellor así. O caso é que o rapaz era un pouco, chamémoslle, singular.
Supoño que ninguén se encargara de aprenderlle cousas básicas da casa e facía cousas como preguntar de cando era a auga da fregona, en lugar de mirar se estaba limpa ou suxa e actuar en consecuencia; ou como poner lavadoras por cores, pero non roupa branca e roupa de cor, senón roupa vermella, roupa azul, roupa amarela,... e obviamente non conseguía poñer lavadoras completas co gasto que supuña; pero lembreime del porque unha vez seica foi ó salón cun allo e cunha cebola na outra e preguntou: "cal é o allo e cal é a cebola?". Como pode alguén non saber diferenciar unha cebola dun allo?

Pois hoxe lembreime del porque fun facer unha ensalada e collín da neveira unha cebola moi noviña, parecía unha ceboleta máis ben. E cando probo o primeiro pedaciño dunha das súas capas dígolle ó Moucho:
- Esta cebola sabe a allo.
- Collíchela da neveira? É que é un allo.
- Non é un allo, que era toda branquiña sen dentes e ata ten capas coma unha cebola.
- É un allo que mo deu onte miña nai. De verdade. Que si. Que me dixo "colle ese allo se queres e lévao" e eu díxenlle "isto é unha cebola" e díxome "non, é un allo". E tróuxeno e púxeno na neveira.
- Pois será un cebolallo, porque por fora parece unha cebola e logo sabe a allo.

Eu crin que me estaba a tomar o pelo, como fai sempre, que ata logo dun pouco nunca sabes se é unha broma ou está a dicir a verdade, pero seica si, aquelo era un allo.

Así que como pode alguén confundir unha cebola cun allo? Pois así, cun allo tenro sen pelica na neveira.

cebolallo

cebolallo 3

Unha vez na dúbida fíxaste e efectivamente ves que aquelo é un allo, pero non me digades que non pasaba por cebola, o cebolallo este... 

cebolallo 2

O que ten non ser de campo... para aprender a non rirse de ninguén.

Ningún comentario:

Publicar un comentario

E ti que dis?