Páxinas

mércores, 3 de decembro de 2014

A outra case Lou

Quedábame por amosarvos a outra case Lou, a primeira que fixen, para a Z. Usando o patrón base da sudadeira verde de estrelas desta Ottobre, que creo que lle senta xenial á receptora.

case lou II

Non vos falara dela porque o outro día colocando o armario vina alí e decateime de que non a puxera nunca, a súa resposta foi que lle gustaba, pero para poñer os sábados, o que creo que quere dicir claramente: Mamá, dáme vergoña que os meus amigos me vexan con iso.
Unha mágoa, porque me encanta, pero totalmente entendible, non? Os pantalóns son de novo unha mestura dos yoga pants e os relaxed fit, e seica tampouco os puxo soltos porque prefire levar "o conxunto". O que se di un chándal completo. O que máis lle gusta agora mesmo é un chándal do decathlon do que ten toda a humanidade igual e que herdamos dunha amiga hai pouco.

Esa fin de semana estreouna, supoño que máis por contentarme que outra cousa, pero aproveitei para facer unhas fotos rápidas na rúa mentres baixabamos ver a avoa Olga, cargados de bolsas e sen tempo nin espacio, así sairon as pobres.

case lou II

case lou II

Agora estou pensando se a gardo ata que a L medre... e seguramente non queira usala tampouco.

Seino, seino, teño que comezar a coser máis para min e deixalas a elas tranquilas...

2 comentarios:

  1. Qué chula, con esos peces, qué colores más bonitos!!

    ResponderEliminar
  2. Pois fíxate que ese conxunto poñeríao eu! Doutras cores, iso sí. A forma gústame moito.

    +bicos

    ResponderEliminar

E ti que dis?